Levering, transport og skader på varen

Vi leverer alltid varene hjem til deg. Mindre leveranser kan bli sendt til et utleveringssted nære deg.Fri frakt i Sør-Norge / avlasting kreves.

Ønsker du hjelp til å ordne lossing vi kan være behjelpelig med dette mot et tillegg i pris.

Lossing 
Det er kundens ansvar å stille med og bekoste nødvendig losseutstyr, som traktor med gafler, gaffeltruck, hjullaster, kranbil eller annet som tåler varens vekt og størrelse, vi kan være behjelpelig med dette mot et tillegg i pris.

Badstue og Badestamp leveres ferdig montert, Grillhyter/Lysthus leveres som byggesett.

Badestamp, Grillhytte og Badstue leveres med lastebil/varebil og henger.
Badstue og Grillhytte må losses med losseutstyr (hullaster, kranbil, traktor med lengre gafler og osv).
Badestamp kan løftes av hengeren av 3-4 personer (sjåføren vil være behjelpelig), hvis ikke må kunden stille med beskrevet losseutstyr.

Levering av varene på andre steder tomtene/hytter

Må dette avtales med incolise.no eller transportør før levering. 

Levering skjer med lastebil/varebil og henger. Det er derfor en forutsetning at våre transportører kan komme helt frem med sin lastebil/varebil. Er du i tvil om dette, vennligst kontakt oss før avtalt leveranse. Om vår transportør mener han/hun ikke kan levere helt frem til avtalt sted, forbeholder de seg retten til å losse der de mener det er best tilgjengelighet og de vil kontakte deg for å avtale på det telefonnummeret du har oppgitt i ordren.

Levering til øyer 

Incolise klarer ikke å levere til øyer som ikke har broforbindelse. Disse bestillingene blir levert til nærmeste kai med adresse på fastlandet hvor kunden kan motta leveransen og deretter selv sørge for videre transport til øya.

Ønsker du å få levert varene til øye må dette avtales før bestillingen.

Leveringstid er 2-8 uker

Vi leverer  i 2-8 uker. Dersom leveringen av produktene blir forsinket, vil vi gi deg informasjon så fort vi har kunnskap om det, sammen med informasjon om, og eventuelt når, levering kan skje, eller om produktet(ene) er utsolgt. Vi gir deg valget mellom å opprettholde ordren, fastsette ny leveringsdato eller kansellere ordren med tilbakebetaling av innbetalt beløp. 

Kontroller alltid varene dine!

Transportøren eller incolise.no er ikke erstatningspliktige for synlige skader på varer som oppdages etter at transportøren har forlatt stedet. Synlige skader skal straks meldes til transportør på stedet. Kunden skal også dokumentere skadene og melde dette så snart som mulig til info@incolise.no
Når du mottar varer fra incolise.no ber vi om at du kontrollerer hele forsendelsen etter deler som er ødelagt eller mangler. Det må sendes inn reklamasjonskrav på deler som mangler eller er ødelagt innen 14 dager etter at varene er mottatt. Vi dekker kun kostnadene til en forsending for å erstatte manglende og/eller ødelagte deler. Du må derfor være sikker på at du har sjekket alle mottatte artikler før du kontakter oss.

Levering av varen fra incolise.no til kjøperen skjer på den måte, på det sted og til det tidspunkt som er angitt i bestillingsløsningen i nettbutikken, eller nærmere avtalt mellom selger og kjøper, om bestillingen ikke tas imot og losses av kjøper til avtalt leveringstid vil Incolise AS fakturere kunden et gebyr lydende 40% av den totale bestillingssummen.

Avbestille/endre bestilling

Vi jobber for å håndtere og levere din bestilling fra vårt lager så raskt som mulig. Sørg derfor for at informasjonen som er gitt er riktig før du godkjenner og fullfører bestillingen.

Hvis du av en eller annen grunn angrer på bestillingen din og ønsker å kansellere den, må du kontakte INCOLISE AS kundeservice så raskt som mulig. INCOLISE AS jobber med å sende ut ordrer så raskt som mulig; derfor kan vi ikke garantere at en ordre kan avbrytes. Hvis bestillingen allerede har forlatt lageret vårt kan vi ta bestillingen tilbake, men du som kunde vil da være ansvarlig for kostnadene ved frakt og returfrakt.

Etter gjennomført bestilling kan INCOLISE AS ikke foreta endringer som gjelder antall produkter.